.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این دوطعنه سنگین احمدی‌نژاد خطاب به چه کسی بود؟‬

حمود احمدی نژاد در گفتگوی 100 دقیقه ای شب گذشته خود بسیاری از مسئولان کشور را مورد عنایت قرار داده و با طعنه از آنها یاد کرد‬..

به گزارش بازتاب ؛ رییس قوه قضاییه، رییس قوه مقننه، سرلشگر فیروزآبادی، محمدباقرقالیباف، حسین شریعتمداری و تعدادی دیگر از مسئولین و شخصیتهای سیاسی از جمله این افراد بودند‬ اما احمدی نژاد در دو عبارت از سخنان شب گذشته خود که به نقل زا پایگاه اطلاع رسانی رسمی ریاست جمهروی در ادامه می آید‬، به مقام دیگری هم تعریض کرد:‬

دکتر احمدی نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یک مسابقه ای در تجهیز منابع بین بانکها جریان یافته که برای پیش افتادن در آن سود سپرده ها را افزایش می دهند و در نتیجه نمی توانند وام و تسهیلات با سود پایین به تولیدکنندگان بدهند که این در افزایش قیمت ها موثر است، چه زمانی این مسابقه پایان خواهد یافت؟ خاطرنشان کرد: این روش در سیستم بانکداری ما را در حلقه‌های بی‌انتها گرفتار می‌کند. سال گذشته هنگامی که به آمریکای جنوبی سفر کرده بودیم، بازار ارز را به هم ریختند و گفتند که مشکل از پایین بودن سود بانکی است و باید بالا برود و فضا را طوری پیش بردند که اگر من مخالفت می کردم مسئول همه مشکلات شناخته می شدم، لذا با افزایش سود بانکی موافقت کردم‬.

‫وی با تاکید بر اینکه باید به توانمندیهای ملت ایران در زمینه های گوناگون باور داشته باشیم، به تدوین سند چشم‌انداز بیست‌ساله اشاره کرد و گفت: «عده‌ای از کارشناسان و متخصصان سند چشم‌انداز بیست‌ساله را تدوین کردند و با زحمت فراوان پس از بررسی‌های زیاد این سند را تدوین کردند، اما معتقدم آنها دریافت کاملی از توانمندی های ملت ایران نداشته‌اند.‬»

‫به کسانی که شخصیت مورد نظر احمدی نژاد را به درستی حدس بزنند، متن کامل سخنان جناب محمود بدون قیدقرعه جایزه داده می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 شهريور 1391
تازه اون کنایه که گفته بود دولت تموم نمیشه رو نگفتی
مهزبانی 16 شهريور 1391
سند چشم انداز که با نظر نهایی رهبری قابل اجراست ! حالا چه فرقی میکنه کی پیشنهاد داده ! ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.